PİRANHA

Çağrı Merkezimiz:
0850 333 77 64

Piranha Destek Merkezi Adresimiz:
E-5 Yan Yol, Türe Sok. No:2 34290 Beşyol – Sefaköy – İstanbul

Değerli Piranha Kullanıcısı,

Arızalı olduğunu düşündüğünüz ürününüzü Piranha Destek Merkezine teslim etmeden önce;

“Şikayetinizi en doğru bir biçimde anlamak ve size daha kısa sürede servis hizmeti almak amacıyla hazırladığımız
“Arıza bildirim formunu” eksiksiz olarak doldurunuz. Ürününüzü ister kargoya verirken, isterseniz kendiniz getirirken bu formu
ürün beraberinde vermeniz bekleme sürenizi kısaltacaktır.

Arıza bildirim formunu doldurmak için burayı tıklayınız.

Ayrıca faturanızın veya kaşeli garanti belgenizin bir fotokopisini de arıza bildirim formuna ekleyerek ürününüzle beraber bize
ulaştırmayı unutmayınız. Aksi durumda garanti dışı ücretli servis prosedürü uygulanacak ve cihazınıza ücretli servis hizmeti
verilecektir.

Son olarak, arızalı olabileceğinden şüphe duyduğunuz ürüne ait aksesuarları da bize ulaştırabilirsiniz. Aksesuarlar sağlam
ise bize teslim etmenize gerek yoktur.

Özetle; Arızalı olduğunu düşündüğünüz cihazınızı bize gönderirken;

1. Arıza bildirim formunu
2. Faturanızın veya kaşeli garanti belgenizin bir fotokopisini
3. Arızalı olabileceğini düşündüğünüz aksesuarlarını

Ulaştırmanız gerekmektedir.

About these ads